Rabu, 18 Juni 2014

ituDomino.com JUDI DOMINO, AGEN DOMINO, AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA

ituDomino.com JUDI DOMINO, AGEN DOMINO, AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA
Untuk melakukanituDomino.com JUDI DOMINO, AGEN DOMINO, AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA, saya perlu memikirkan apa yang perlu memanggil kekerapan baru akan membuat pertaruhan Bluff acuh tak acuh dengan ini. Beliau mengambil risiko $ 14,000 untuk memenangi $ 6000, yang dijangka menjadi Nilai (EV) untuk membohongi adalah sama dengan -14000 (x) + 6000 (1-x), di mana x adalah komunikasi frekuensi kata laluan. Kami mahu menyelesaikan untuk x seperti yang EV akan menjadi 0, jadi

0 = -14000 (x) + 6000 (1-x)
0 = 14000x + 6000 - 6000x
0 = 6000 - 20000x
20000x = 6000
x = 6000/20000, atau 30%.

Salah satu cara untuk mengelakkan eksploitasi idea-idea baru dengan saya dalam situasi ituDomino.com JUDI DOMINO, AGEN DOMINO, AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA ini untuk menggunakan penjana nombor rawak untuk membuat perjanjian sebanyak 30% daripada julat pembohongan-menangkap. Lynton dan menjemput tangan kedua menonton untuk tujuan ini. Bila-bila masa saya mempunyai tangan yang hanya boleh mengalahkan pembohongan, saya semak kata laluan untuk menonton. Jika tangan kedua di 18 atau di bawah, saya memanggil. Jika tidak, saya akan.

Sekali lagi, walaupun pemahaman baru yang saya lakukan ini, tidak ada yang boleh anda lakukan untuk mengeksploitasi saya. Jika Bluffs dan selalu menangkap dia hanya cukup ituDomino.com JUDI DOMINO, AGEN DOMINO, AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA. Jika Bluffs kurang, dan rindukan keluar hanya periuk cukup bahawa ia perlu dicuri dari saya.

Penghalang

Dengan cara itu, juga. Jika saya tahu bahawa saya perlu membuat 30% daripada masa itu, dan saya boleh membuat kata laluan setiap pembohongan-penangkap 30% daripada masa.

Tetapi tidak semua pembohongan-penangkap dibuat sama. Dalam contoh ini, terdapat perbezaan yang besar antara kata laluan sisi, yang A [sungkur] T [hati], dan [hati] yang hampir sama ituDomino.com JUDI DOMINO, AGEN DOMINO, AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA T [hati]. Tidak dapat melihat apa yang ia?

Apabila saya mempunyai A [sungkur], New Zealand mempunyai kombinasi kurang siram yang boleh nilai taruhan. Saya melihat persamaan di atas adalah satu-satunya EV daripada Bluffs Baru. Oleh kerana saya mempunyai tangan yang lebih kuat daripada siram, yang pertaruhan akan sentiasa mempunyai keuntungan. Kata laluan dalam EV akan menjadi sama dengan jumlah yang saya menang dengan menangkap Bluffs tolak jumlah yang saya kehilangan dengan memanggil pertaruhan nilai ituDomino.com JUDI DOMINO, AGEN DOMINO, AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA.

1 komentar: